web
statistics
НОВИНИ

НОВИНИ

На 18-19 август се проведе дрифт състезание “Day of Champions”. Домакин на надпреварата беше град Пожаревац. По традиция Организаторите на сръбския дрифт шампионат канят на своите състезания и чужди пилоти На състезанието в Пожаревац сили премериха дрифтери от почти целия Балкански полуостров. Имаше състезатели от Сърбия, България, Хърватия и Гърция. От българска страна тази надпревара уважиха Силвио Гоцев, Стефан Зашев и Цветан Ефтимов. И тримата българи се класираха за финалите в неделя, заемайки съответно 1-во, 3-то и 12-то място от квалификациите. Късметът им позволи поне в първите двубои да не застанат един срещу друг и да имат шанс да продължат напред. В неделния ден Цветан Ефтимов с БМВ Е46 загуби по точки от гръка Бамбис в битката за Топ 8. Стефан Зашев и Силвио Гоцев успяха да се наложат над конкурентите си и застанаха един до друг в директна битка за победата в “Day of Champions”. Поради равенство в точките при първите преминавания Стефан Зашев и Силвио Гоцев се налага да повторят батълът. В крайна сметка победител става Силвио Гоцев.
Уважаеми колеги, тук може да се запознаете с документите за Планинско изкачване "Осогово 2018". Прилагаме Допълнителен правилник, План за сигурност, Схема на трасето и Заявка за уастие.
Уважаеми колеги, тук можете да се запознаете с Допълнителния правилник на Рали "Стари столици 2018".
През изминалия уикенд (03-05 август 2018) се проведе Рали Бурса, което бе четвърти кръг (трети ипоследен на асфалт) от турския рали шампионат. Също така, състезанието бе и третият от общо шесттестарта, валидни за Купа Фиеста – главният приоритет за екипажа на АСК „Пловдив“ ГеоргиГераджиев/Георги Гаджев, който участва със своя Форд Фиеста R2 от клас RC4 (автомобили с единзадвижван двигателен мост до 1600 куб.см.).Ралито започна прогресивно за двамата пловдивчани, които стартираха първия състезателен ден напето място в класа, като до края на деня, завършващ със специален етап (СЕ) по улиците на град Бурса,постепенно се изкачиха до третото място.Вторият ден бе по-дългият от двата и предлагаше нови три трасета, карани по два пъти (докато в първияимаше две, използвани също по два пъти, плюс градския къс етап), като основната цел на екипажа наАСК „Пловдив“ бе достигане до второто място в класа, заемано от турския тандем Исмет Токташ/СедатБостанджъ, от които изоставаха само с 3.5 секунди. През целия ден битката между Гераджиев/Гаджев иТокташ/Бостанджъ бе много ожесточена, като турците не изпускаха по-предната позиция, разликата докоято след първия етап за деня достигна дори 11.7 секунди в тяхна полза, която в крайна сметка сеоказа и най-голямата за цялото рали между двата екипажа.В следващите три етапа Геражиев/Гаджев съумяха на три пъти да победят Токташ/Бостанджъ, като следСЕ9 (от общо 11) водачеството на турците бе смъкнато само на 2.0…
Уважаеми колеги, тук можете да се запознаете с Допълнителния правилник на Раликрос "Криводол 2", както и със списъка на заявените за участие състезатели. 

onlylogo БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ ПО АВТОМОБИЛЕН СПОРТ
гр.София, бул. Тодор Каблешков 55А

+3592 987 64 74 office@bfas.bg
IBAN: BG08 BPBI 7942 1089 3339 01

facebookbfastweeterbfas

googleplusbfasyoutubebfas

fia logo 0 cba logo ministerstvo ministerstvo